بذار یه گزارش بهت بدم تا با پتانسیل عجیب و غریب دنیای اینترنت آشنا بشی :
جمعیت کره زمین 7.6 میلیارده و تعداد کاربران اینترنت تقریبا 4.4 میلیارد! در سال 2018 در ایران فقط 16 میلیون کاربر اینترنت اضافه شده! این یعنی اینترنت با سرعت نور در حال گسترشه! اینجوری بهت بگم که فقط در سال 2019 تقریبا 3.5 تریلیون دلار پول در صنعت تجارت الکترونیک جا به جا شده!

آمار کاربران اینترنت


10 سال پیش کسی به سادگی از اینترنت خرید نمیکرد و یک سری فروشگاه ها برای اینکه اعتمادسازی کنند میگفتند آقا در محل پرداخت کنید و به اصطلاح این قضیه "پرداخت در محل" شده بود یه مزیت!

اما امروز شما از صب که بیدار میشی تا شب ببین فقط چند ساعت تو اینترنتی، چقدر خرید میکنی و تراکنش انجام میدی و حتی چقدر به طور غیرمستقیم به افراد سود میرسونی! شاید باور نکنی اما امروز حتی افراد زیر 18 سال هم در این فضای عالی فعالیت میکنند و درآمدهای خوبی رو میسازند. کافیه یه سَری به پیج های معروف در اینستاگرام بزنی!

آمار خرده فروشی آنلاین

آقا قبول! اصلا اینترنت خیلی خوبه واسه پول درآوردن! حالا چکار کنیم؟ کچلمون کردی انقدر آمار دادی :)
امان از کاربر امروزی که انقد عجله داره! آقا 10 دقیقه وقت بذار مطالعه کن به نفعته!

اصلا چرا باید از اینترنت درآمد کسب کنیم؟ سوال خوبیه!

1.اولین دلیلش اینه که بازار بزرگیه. همه اینترنت دارن. تو همین ایران تقریبا روستا ها هم به اینترنت مجهز شدن. الان دیگه دست بچه 8 ساله هم یه اسمارت فون میبینی!

2.دوم اینکه سرمایه زیادی نمیخواد. با یک کامپیوتر، یک خط اینترنت و البته تلاش و اراده و صبر میتونید طعم شیرین درآمد اینترنتی رو تجربه کنید! هیچ کاری رو نمیتونید انقد ارزون راه بندازید به جان خودم! نه دفتر کار نه نیروی کار. خودت تنهایی میتونی انجامش بدی!

3.محدود به سن و جنس و مدرک تحصیلی نیست. هر کسی که هستی فرقی نمیکنه! میتونی از اینترنت پول بسازی!

4.اینترنت پتانسیل درآمدی بالاتری نسبت به فضای سنتی داره. این مورد خیلی مهمه. چون طبیعتا همه دنبال درآمد بالاتر هستند.

به نظرم این 4 دلیل کافیه تا بریم از اینترنت پول دربیاریم!

اما حواست باشه :

کسب درآمد از اینترنت کشک نیست! آسان نیست! یک شبه نیست! بدون تخصص و دانش ممکن نیست!


اگه دنبال یک راه آسون هستی این مطلب به دردت نمیخوره. من تو این مقاله راه های واقعی کسب درآمد از اینترنت رو بهت میگم. پس خبری از رویاپردازی و خیال بافی نیست!

خب بیاید بریم سر اصل مطلب! قرار بود تمام روش های کسب درآمد از اینترنت رو بهتون بگم :

1.کسب درآمد از همکاری در فروش


توی این بازی شما به عنوان بازاریاب به فروش محصولات یک سری تامین کننده میپردازید و بابت هر فروش کمیسیون دریافت میکنید. یک سیستم همکاری در فروش هم این وسط میشه پل بین شما و صاحبان کالا.

برای فعالیت در این زمینه سعی کنید به فروش محصولات تخصصی و به بخشی از بازار بپردازید. اینجوری بهتر نتیجه میگیرید آرام

2.کسب درآمد از آزادکاری


اگه تخصصی دارید مثلا در زمینه طراحی گرافیک، برنامه نویسی، ترجمه و ... میتونید به شکل آزادکاری یا فریلنسینگ فعالیت کنید. در این روش سیستم هایی وجود دارند که بعد از ثبت نام میتونید پروژه های موجود رو انتخاب کنید و وارد معامله بشید.

3.کسب درآمد از یوتیوب


یکی از جذاب ترین و در عین حال سخت ترین شیوه های کسب درآمد آنلاین! اگه تو ایران زندگی میکنید قیدشو بزنید اما اگه خارج از کشورید، میتونید با تولید محتوای ویدیویی جذاب مخاطبان خودتون رو بالا ببرید و بعد از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.

4.تامین کننده هستید؟دیجی کالا رو دریابید!

یه زمانی بود که دیجی کالا به شکل خرده فروشی کار میکرد. اما الان تامین کنندگان زیادی داره و هرکس که بتونه محصولی رو ارائه کنه شانس فروش در دیجی کالا رو داره. دلیل اینکه از دیجی کالانام بردم این بود که در حال حاضر مطمئن ترین روش ممکن برای این کاره. اگر محصول خاصی دارید میتونید این محصول رو در دیجی کالا بفروشید و درصدی رو به عنوان کمیسیون به دیجی کالا پرداخت کنید.

5.کالای مجازی بفروش!


اگر فایل های آموزشی یا گرافیکی ارزشمندی داری میتونی تو سایت هایی مثل فرانش به فروش اونها بپردازی. اگر هم به دنبال درآمد دلاری هستی envato.com

6.کسب درآمد از طریق تلگرام


اگر بتونی محتوای جذاب تولید کنی یک کانال تلگرام میتونه درآمد خوبی رو برات بسازه. اولش میتونی برای رشد بهتر کانال از طریق تبادل با کانال های دیگه مخاطب جذب کنی. یه کوچولو تبلیغات ارزون قیمت هم بکنی کانال خوبی میتونی بسازی.یادت باشه توی تلگرام میشه هم خدمات فروخت هم کالای فیزیکی هم کالای مجازی. اگر هم بتونی به شکل مستمر محتوای با کمیت و کیفیت بالا تولید کنی و مخاطب های زیادی جذب کنی، اونوقت تبلیغات یکی از پلن های درآمدی جذابه!

7. کسب درآمد از طریق اینستاگرام


یه سر به اینستاگرام بزن. به جز محتوای زرد و تمام اون پلشتی های موجود، صفحات بسیار مفید و جذابی وجود دارند که تعداد مخاطبانشون میلیونی شده! حالا حساب بکن چقدر پول در میارن!یکی تدریس میکنه، یکی بلاگره و تبلیغ میکنه، یکی به بررسی و نقد و تحلیل میپردازه و هر کس به طریقی داره از این ماشین پولسازی درآمد کسب میکنه. بهش فک کن!

8.کسب درآمد از باینری آپشن


باینری آپشن یه چیزی شبیه فارکسه اما خیلی ساده تر. خیلی ها ازش نقد میکنند اما خیلی ها هم مدعی درآمدهای بالا از این طریق هستن. به هر حال با مطالعه ای که من کردم حس میکنم ارزش امتحان کردن داشته باشه. البته مراقب باشید این راه نیاز به صبر و حوصله داره.


نکته مهم داریم. توجه کنید!

دوستان روش های دیگری هم وجود داره که در زیر لیست شده اما به هیچ عنوان از طرف من پیشنهاد نمیشه :



-فعالیت در سایت های کلیکی
-فروش شارژ
-دلالی دامنه
-کوتاه کردن لینک


خب. شما بگید! چه روش های دیگه ای برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود داره که من نگفتم؟